Get Adobe Flash player

Chcielibyśmy zaproponować Państwu nowe rozwiązanie serwisu sprzętu komputerowego oraz oprogramowania. Nasze taryfy serwisowe TeR dostępne są w trzech wariantach: SMALL, STANDARD, SERWER, co daje Państwu możliwość wyboru najodpowiedniejszej formy opieki IT, dostosowanej do potrzeb Państwa firmy.

Korzyści z opcji Stałej opieki Serwisowej:
  • pierwszeństwo obsługi przy zgłoszeniu awarii
  • brak kosztów związanych ze stworzeniem nowego miejsca pracy dla informatyka w Państwa firmie
  • wygodne rozliczanie – na podstawie faktury zbiorczej
  • wizyty serwisowe w atrakcyjnie niskich cenach
  • atrakcyjne rabaty na oferowane przez nas towary
  • czas jednorazowej wizyty osobistej wynosi do 4 godzin zegarowych
  • umowy są zawierane na okres 6/9/12 lub więcej miesięcy
  • klient ma prawo wypowiedzieć umowę na koniec okresu rozliczeniowego, czas wypowiedzenia umowy to jeden miesiąc

 

 Do każdej taryfy proponujemy naszym Klientom usługi „plusik”, które rozliczane są po za taryfą a w połączeniu z nią dają pełen komfort pracy. Ceny usług ustalane są indywidualnie z każdym Klientem.

USŁUGI „PLUSIK”:
  • pomoc programowa – opieka nad oprogramowaniem COMARCH (CDN) Klasyka, OPT!MA, enova, płatnik ZUS, Symantec, GIIF, Rejent
  • zabezpieczenie poczty Outlook – katalogi, konta, książki adresowe, tożsamości
  • tworzenie kopii zapasowej systemu operacyjnego
  • prowadzenie serwisu urządzeń fiskalnych firmy POSNET – przeglądy roczne i 2 letnie, naprawy, odczyty modułów fiskalnych, doradztwo w sprawach zakupu urządzeń
  • niezawodność dostaw - realizujemy zamówienia na następny dzień roboczy, nasz handlowiec dzwoniąc raz w tygodniu ( w wybrany przez Państwa dzień) będzie dbać o to, aby w Państwa firmie nie zabrakło materiałów eksploatacyjnych potrzebnych do płynnej obsługi Klienta.